Ακουστικά Βαρηκοΐας - Μύθοι και Αλήθειες

Στον παρόν άρθρο γίνεται μία προσπάθεια αποσαφήνισης κάποιων από τις λανθασμένες αντιλήψεις που σχετίζονται με τα ακουστικά βαρηκοΐας. Δυστυχώς, στη χώρα μας η ενημέρωση γύρω από το συγκεκριμένο θέμα είναι ελλιπής ενώ πολλές φορές και παραπλανητική.

Ας προσπαθήσουμε λοιπόν να ξεκαθαρίσουμε κάποιες αναλήθειες.

Μύθος: Τα ακουστικά βαρηκοΐας επαναφέρουν την ακοή στα φυσιολογικά επίπεδα.

Αλήθεια: Τα ακουστικά βαρηκοΐας δεν επαναφέρουν την ακοή στα φυσιολογικά επίπεδα, δεν θεραπεύουν την βαρηκοΐα, αλλά βελτιώνουν και παρέχουν όφελος στην επικοινωνία του ατόμου. Μπορούν να βελτιώσουν την ακοή και τις ακουστικές ικανότητες στα διάφορα ακουστικά περιβάλλοντα με αποτέλεσμα την βελτίωση της ποιότητας ζωής του βαρήκοου ατόμου.

Μύθος: Ο ασθενής μπορεί να εξοικονομήσει χρήματα και χρόνο αγοράζοντας ακουστικά βαρηκοΐας από το διαδίκτυο.

Αλήθεια: Όταν ο ασθενής συνεργαστεί με κάποιον ακοολόγο δεν αγοράζει μόνο ακουστικά αλλά ένα ολοκληρωμένο πακέτο παροχών φροντίδας που εγγυάται την επιλογή του κατάλληλου ακουστικού βαρηκοΐας, την ορθή και αποτελεσματική ρύθμισή του σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα και τις ανάγκες του ασθενούς. Επιπλέον, απολαμβάνει υπηρεσίες απαραίτητες για την ασφαλή και ολοκληρωμένη αποκατάσταση της ακοής. Οι υπηρεσίες αυτές είναι:

  • Αξιολόγηση της ακοής.
  • Παραπομπή για ιατρική φροντίδα εφόσον χρειαστεί.
  • Αξιολόγηση λειτουργίας των ακουστικών βαρηκοΐας.
  • Επαλήθευση και επιβεβαίωση της εφαρμογής των ακουστικών βαρηκοΐας.
  • Καθοδήγηση του ασθενούς σχετικά με την ορθή χρήση των ακουστικών.
  • Συνεδρίες επαναξιολόγησης και υποστήριξης του ασθενούς (Follow-up).
  • Άμεση αντιμετώπιση βλαβών.
  • Συμβουλευτική

Μύθος: Τα ακουστικά βαρηκοΐας μπορούν να βλάψουν την ακοή.

Αλήθεια: Τα ακουστικά βαρηκοΐας ΔΕΝ βλάπτουν την ακοή εφόσον επιλεγούν, τοποθετηθούν και ρυθμιστούν κατάλληλα από Ακοολόγο.

Πολιτική για τα cookies

ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗΣCOOKIEΔΙΑΡΚΕΙΑ
google.com_ga
_gat
_gid
1P_JAR
APISID
DV
HSID
NID
SAPISID
SID
SIDCC
SSID
UULE
Τα cookies στατιστικής ανάλυσης βοηθούν τους ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας να καταλάβουν πώς διαδρούν οι επισκέπτες με την ιστοσελίδας συλλέγοντας και αποστέλλοντας ανώνυμες πληροφορίες.